Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-20, 05:36   #24
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Då får man en påminnelse om hur snabbt det svänger i MLB ytterligare en gång då.

Rays gör 8 runs på 3 innings, men lyckas inte ens med hjälp av Orioles komma över linan på 9.5 (8-1).
Rockies och Marlins har en oförglömlig och olidligt spännande match där det svänger fram och tillbaka tills en rookie passar på att göra sin första HR i MLB, en 2-run-HR med 2 outs i 9th för att fixa vinsten åt Marlins (9-8)
Houston, kallaste laget i ligan minus Dodgers och Pirates får till 17 hits i en match. Tror inte det har hänt tidigare denna säsong.
Texas och Detroit har en segdragen match där Tigers har chansen att göra walk-off på EI men Damon blir stoppad när han ska springa in på en flare ball, istället löser Cruz en 2-run-HR ett par innings senare och fixar vinsten åt Rangers.

Spännande natt där det nog inte var många som hade rätt reads. Slutar på ett par units minus, men skadan blev relativt sett liten mot vad den kunde varit.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat