Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-20, 10:04   #453
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Tour de France stage 16

Här ska kunna hända en hel del grejer med uppsprickande fält tidigt med massa jagande grupper. Igår blev det verkligen infekterat mellan de två STORA favoriterna.
Schleck attackerar, då pajar kedjan, Contador svarar på attacken och fortsätter attacken en bit, han stannar upp men då attackerar Menchov och Sanchez, det e bara att hänga på. Contador tog över ledartröjan med 8 sekunder till ett högt buande från många i publiken.
Andy Schleck kommer nog attackera en hel del idag och det blir spännande!

4 tuffa berg idag och jag ska försöka dela upp åkarna i divisioner efter nuvarande kapacitet:

Elitserien
Contador Schleck

div1
Samuel Sanchez Denis Menchov

div2
Van de Broeck
Vinokorov
Leipheimer
Gesink (hade problem senast)

div 3
Joaqin Rodriguez Basso
Sastre kreuziger
Gadret Luis Leon Sanchez
Klöden De Weert
Hesjedal Lövkvist
Plaza Horner
Roche

div4
Evans (högre normalt men besväras av en skada)
Wiggins
Moreno
Le mevel

div 5
Mick rogers
Chavanel
Moreau
Armstrong (överraskande)

När jag försöker hitta fina h2h gäller det att hitta åkare från olika "divisioner"

Bästa spelet so far...

Dubbel
Rogers-Evans 2 1,35 och Plaza- Leipheimer 2 1,44

1,94 Bet24 5 units

Leipheimer slåss om en topplacering i GC och e minst en division bättre än Plaza
Rogers har givit upp tidigare än Evans varenda etapp jag hoppas på upprepning igen!
De två senaste etapperna har Evans slagit Rogers med 9 minuter och 1,5 minut.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2010-07-20 klockan 11:37.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng