Citat:
Ursprungligen postat av eggge
Jag har fått svar via mail inom 1-3 dagar senaste veckorna.
Testa släng iväg ett mail.
|
Konstigt..
Fick ett svar efter cirka 2 dygn. De sa att mitt konto ej var verifierat (konstigt då jag använt det i 6 år och verifierat det för flera år sedan). Ombads skicka in screens på transaktionen ifrån min internetbank samt en screen där mitt namn syntes på internetbanken.
Gjorde detta, och fick ett autoreply i mailkorgen där det står;
Är konfunderad. Har en mail på mitt Skrill-konto vilket är den jag loggar in med. Skickade in frågan till deras hjälpsektion när jag var inloggad på mitt konto, via funktionen innuti inloggningen dvs.
Fick svaret till den mailen också, där de bad om screens. Svarade via den mailen med screensen, men får autoreplys om att jag använt fel mail? Hm.
Och mitt "case" står som "resolved (Closed" innuti Skrill-inloggningen.
Någon som har sådan här skum erfarenhet av kontakt med Skrills support?