Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-26, 02:09   #181
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eggge Visa inlägg
Jag har fått svar via mail inom 1-3 dagar senaste veckorna.

Testa släng iväg ett mail.
Konstigt..

Fick ett svar efter cirka 2 dygn. De sa att mitt konto ej var verifierat (konstigt då jag använt det i 6 år och verifierat det för flera år sedan). Ombads skicka in screens på transaktionen ifrån min internetbank samt en screen där mitt namn syntes på internetbanken.

Gjorde detta, och fick ett autoreply i mailkorgen där det står;

Spoiler:
"Dear ****,

Thank you for contacting Skrill.

In order for us to create a case and resolve your query, you need to submit your query using the email address that is registered with your Skrill account..

You have used a different email address to submit this query and this means we are unable to match your query with your account information.

Please resubmit your query on the Contact Us page using your registered email address. We will then create a case and investigate your query.

Thank you

The Skrill Team"


Är konfunderad. Har en mail på mitt Skrill-konto vilket är den jag loggar in med. Skickade in frågan till deras hjälpsektion när jag var inloggad på mitt konto, via funktionen innuti inloggningen dvs.

Fick svaret till den mailen också, där de bad om screens. Svarade via den mailen med screensen, men får autoreplys om att jag använt fel mail? Hm.
Och mitt "case" står som "resolved (Closed" innuti Skrill-inloggningen.

Någon som har sådan här skum erfarenhet av kontakt med Skrills support?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat