Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Ett reduceringsprogram som bara finns i Web-version kan per definition aldrig vara det "bästa" programmet.
Det kan vara fullt tillräckligt för de flesta. Men bäst är det inte., inte ens nära. Det kommer aldrig något webbaserat program vara.
|
jag tror du missar en väsentlig sak: spelare är väldigt olika i vad som är viktigt för att klassas som "bäst" - en sådan klassificering är per definition subjektiv. Jag är övertygad om att PC-versioner har tiden mot sig och där hämtar du inte hem det stora antalet framtida användare. Snart har ingen "normal" spelare en PC hemma för vardagsbruk, utan den klumpen plockas fram allt mer sällan.. Det finns brutala siffror kring hur den faktiska utvecklingen ser ut.
För de flesta "mobila" travspelare kommer därför aldrig ett PC-program vara bäst. För flera som skriver i dessa trådar är det annorlunda just nu, ofta för att ni skiljer er från den stora massa ex jokersystemet vill nå.
Jag tror inte man kan likna utvecklingen här vid den kamp som skedde på kamerasidan som jag läst en del göra - digitala kameror var funktionsmässigt överlägsna. Men det finns likheter...