Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-30, 09:35   #20
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
AVD 2)
Jämnstreckat mellan 4 ekipage och jag tror allra mest på den knappe favoriten 9 Trevi Dilli men läget drar helt klart ner vinstchansen. Tror faktisk man klara sig väldigt långt på 1,4,8,9 men finns för mig i alla fall 2 tänkbara outsiders i 3 Mithril och formtoppade 7 Mister Cane.

AVD 4)
Här är det mycket snack om hur bra 6 Heartbreker V.S "står inne i loppet" vilket varken jag eller hästen för den delen lägger någon vikt i. Inga segrar i raden och många "experter" som säkert singlar gör att jag vill måla på här och mitt hetaste motbud står på första volten i 3 Twigs Briard men kommer troligtvis måla på med ett gäng ifrån bakersta volten där miljondraget heter 10 Sparkled Face.
Jag ser att du har hittat 2 av mina miljondrag och även om de inte är speciellt troliga så är de desto mer roliga.

Micke J tar ju i regel alltid ett lopp på Färjestad och Mithril är väl hans enda start på V75:an? Då måste det ju vara den då!

Sparkled Face vinner ju inte så ofta, men hög kapacitet finns och det är några riktigt fina pållar hon har slagit i år.
Här gäller det som alltid att kusken får till det

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat