Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten
Utöver att det här skall fungera som en varning skulle jag gärna vara intresserad av vad andra tycker om MrRingos agerande i det här fallet. Om man skall vara så hård så att man konfiskerar alla pengar från en kund som omsätter en bonus tycker jag att man i fallande ordning bör:
1. Omöjliggöra spel till under minsta oddset kravet.
2. Tydligt kommunicera ut att kontot stängs om man placerar vad under minsta oddset.
3. Tydligt kommunicera ut vad minsta oddset är.
Om man spelar under minsta oddset på en seriös sida som Unibet eller Betsson så händer ju inget annat än att de pengarna man spelar bara inte räknas mot omsättningen.
|
Vad är det de ska kommunicera ut till dig som du inte klarar av att läsa själv? Är du omyndigförklarad?
Läste Du reglerna innan du omsatte bonusen?
Det står ju klart och tydligt vad som gäller?!
Jag förstår inte vad du gnäller om?
Du vill alltså att de ska koda sidan så att sådana som du (som inte vill förstå reglerna) inte ska kunna göra felaktiga bets?
Du vill ha en sida där du vägleds in till dina bets baserat på dina bonusinställningar?
Vad i helvete vill du att detta VINSTDRIVANDE företag ska KOMMUNICERA ut till dig (utöver de regler de kommunicerade ut till dig som du bröt mot)?
Det är helt oväsentligt hur DU tycker ett företag ska agera så länge de agerar efter de premisser de lagt ut i villkoren. Du är en gnällig, bonushorande förlorare i mina ögon. Om du inte kan läsa villkoren i en deal ligger ansvaret hos dig, inte hos företaget som ger dig dealen.