Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-01, 23:14   #18
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Min mamma är bättre än din mamma...höhöhö

Använd kommatecken (,) som sig bör om du ska göra det din lantpojke. Det blir patetiskt om du ska raljera genom grammatiska medel när du inte behärskar språket. Lite som att skjuta sig i foten samtidigt som du kastar en massa stenar i ditt glashus.

Vidare kunde jag inte bry mig mindre om hur du tolkar regler då bolaget i fråga uppenbarligen tolkat det på sitt sätt. De har dessutom verkställt sin sida.

Men om du tycker att "minimum odds for the bonus is 1.80" inte betyder att man ska betta minst 1.80 kan jag tycka att en förklaring är på sin plats? Ska man få betta Man U till 1.17?

Ta det "ord för ord", snälla?

Uppenbarligen bryr dig dig väldigt mycket om hur jag tolkar reglerna eftersom du nyligen var väldigt oroad över mitt välmående.

Ditt problem är att du verkar blanda ihop två saker eller är du bara allmänt handikappad.

1. Får sajten tolka regeln som de känner för
2. Betydelsen av meningen vi diskuterar


Du har rätt på punkt 1, fel på punkt 2. Det som diskuteras just nu är punkt 2, där har du fel.

Minimumodds för bonusen är 1.80. Givetvis ska jag kunna betta Man U till 1.17. Men den ska då inte gälla för bonusen, för det är tydligt skrivet att minimumodds för bonusen är 1.80. Det som inte står, är att bonusen blir avbruten om man lägger ett odds för 1.17. Det som är problemet.

Så det spelar ingen större roll hur du tolkar det, eller jag tolkar det, eller hur sajten tolkar det. Om vi enbart diskuterar vad ordens innebörd är, så står det ingenting om att man inte får satsa till ett lägre odds, fast att det då inte räknas till bonusen. Än en gång. Om diskussionen är om sajten får göra som de känner för, så har jag inte mycket att tillföra. Jag diskuterar bara ordens innebörd.

Kan även slå vad med dig om att majoriteten av sajterna (om vi tar de 20 största) som har minimumoddskrav på sina bonusar, inte avbryter din bonus fast du lägger ett spel som är under deras minimumodds.

Jag har oftast inget emot dryga människor, men då får man se till att ha rätt.

Senast redigerad av SH den 2016-10-01 klockan 23:15.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat