Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-01, 23:27   #20
messijah
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1 Visa inlägg
Stor tack till dig Jaroiten för denna tråd och varningen om MrRingo. Självklart håller jag (och säkert de flesta andra) med dig. Tråkig respons från vissa andra i tråden dock.
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1 Visa inlägg
Stor tack till dig Jaroiten för denna tråd och varningen om MrRingo. Självklart håller jag (och säkert de flesta andra) med dig. Tråkig respons från vissa andra i tråden dock.
Hur håller du (och enligt dig säkert de flesta andra) med om ts frågeställning?

Tycker inte Du att regler bör följas?

Om vi ska reda ut detta på ett pedagogiskt vis så har ts satt in pengar på detta företags sida för att tjäna pengar. Likaså har företaget och dess hemsida ts besöker startats med avsikt att tjäna pengar.
Företaget (vi kallar det A* för enkelhetens skull) kör igenom alla regler som krävs för att bedriva ett "bettingbolag", vi behöver inte gå in på alla lagar som krävs där.

A beskriver nu villkoren för alla användare som vill utnyttja deras bonusavtal; användaren måste godkänna villkoren osv. Efter det kan användaren ta del av A's bonuserbjudande.

Ponera nu (vilket i verkligheten är sant) att det står i villkoren, att att användaren (som godkänt villkoren), måste placera ett vad som är HÖGRE ÄN 1.80 i ODDS för att vadet ska vara giltigt.

Om då användaren (som godkänt villkoren) ändå lägger ett vad på ett bet som är mindre än 1.80, tycker du "Stockholm1" att användaren har rätt till pengarna? Hade du, Stockholm1, betalat ett bett för en "kullerbytta" även om de inte gjorde utan sa "amen vaddå, jag har ju satt in pengar, ge mig pengar". (Poängen här är att de inte uppfyllt vad som efterfrågades.)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat