Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus
Du vet vad bankrulle är va? Det är som när jag lirar poker så går jag in med 10000kr på mitt bord o min vän går in med 1000kr på sitt bord för hans bankrulle inte klarar mer än den summan. Samma som här, hans klarar 4800kr o du ex 400kr. Så när han losar 4800kr så är det eventuellt samma som säg dina 400kr. Samma som för mig o min vän, 1000kr för han är 10000kr för mig. Inget konstigare med det
|
Sluta skämma ut dig mer än vad du redan gjort..Jag kan konstatera att hans bankrulle inte var i de nivåerna med tanke på hur glad han blev över att få in dubbeln och vinna ca 35k för ett tag sen.
Storspelare som vinner 35k postar inte i forum och skriker av glädje. De är vana att vinna sådanna belopp och det är inget märkvärdigt.
Min point var att hans system var ogenomtänkt eftersom han missade Shellby Glide på 5 hästar. Skulle kunna förklara för dig varför Shellby glide var så given på kupongen men jag orkar inte.. Mitt eget system som jag posta nyss talar klarspråk..
Kan tillägga att jag inte har någon respekt och inte heller beundrar spelare som vinner lite större belopp och sen kort efter ökar insatserna ordentligt och börjar kastar pengarna i sjön.