Citat:
Ursprungligen postat av Cyran
Sluta skämma ut dig mer än vad du redan gjort..Jag kan konstatera att hans bankrulle inte var i de nivåerna med tanke på hur glad han blev över att få in dubbeln och vinna ca 35k för ett tag sen.
Storspelare som vinner 35k postar inte i forum och skriker av glädje. De är vana att vinna sådanna belopp och det är inget märkvärdigt.
Min point var att hans system var ogenomtänkt eftersom han missade Shellby Glide på 5 hästar. Skulle kunna förklara för dig varför Shellby glide var så given på kupongen men jag orkar inte.. Mitt eget system som jag posta nyss talar klarspråk..
Kan tillägga att jag inte har någon respekt och inte heller beundrar spelare som vinner lite större belopp och sen kort efter ökar insatserna ordentligt och börjar kastar pengarna i sjön.
|
Skämma ut mig? På vilket sätt då? Så du tycker att alla ska ha samma hästar som dig o ranka dem likadant annars är det kassa system? Han rankade 7 som nr 6 på sin rank, alla rankar olika pga den info de har mm. Man läser lopp på olika sätt med, skulle alla ranka som dig lär du aldrig vinna stora cash. Att tycka att andras system är kassa o att de lirar för stort är väl att skämma ut sig? Samt såga det efteråt när man ser att de har missat! Du säger att jag inte vet om du har råd etc, du vet väl inte om hans bankrulle? Du klagar på hans sista spik med,man kan väl inte ta med en häst om man inte tror på den? Anser han att tunika har bäst chans att vinna i sista så ska han spika den när det är en spik han vill ha i sista. Eller du menar att när Örjan är med så måste han med på varje lopp? Många ggr jag inte har tagit med en favvo på 5 hästar för att jag inte tror på den. Som sagt tycker det är kul när andra postar sina system här innan det startar, alltid kul att följa och det är många som inte spelar som mig men inte sågar jag dem för det.