Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-07, 22:52   #26
Cyran

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Statistiskt sett så är han bättre än två (2) av kuskarna i det loppet....jag förstår inte hur du kan få det till att han är "bättre än de flesta". Du får absolut ha din egen uppfattning om fantomkuskens körförmåga men kom inte och påstå att du söker "kunskap" - när du är så totalt faktaresistent. Och jag kan tyvärr inte hjälpa det, när kuskar som bara har ett körsätt höjs till skyarna så blir det komik. Nästan lyteskomik. Använda ignoreraknappen, blir fortsatt min rekommendation.
Det du inte verkar förstå är att Henrik Svensson inte är en catchdriver. Eftersom han kör i stort sett bara egna hästar så har han en edge jämfört med "statistiskt sätt" lite bättre kuskar. Som kanske ligger på 11-12 segerprocent istället för Henriks 9 (detta året).

+ Eftersom han nästan bara kör egna hästar så är det en nackdel när det kommer till hans statistik. Catchdrivers får säkert oftare bättre hästar att köra än Henriks egna, så det är inte konstigt att hans seger procent inte är grym. Han kan inte göra stordåd gång på gång när han inte har en massa bra hästar i sitt stall..

Senast redigerad av Cyran den 2016-10-07 klockan 22:57.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat