Detta kanske i grunden är mitt eget fel men anser att atg borde göra något åt den turordningsregel man har. Igår kunde jag ej följa tävlingarna live och lämnade för första gången på mycket länge in ett tidigt system. Spik i sista på Illinois sund. Samtidigt som jag lämnar in blir hästen struken, systemet går ändå igenom... Först på reserven är en ickevinnare från bricka 12. Försöker återbetala, funkar givetvis inte. Ringer in till atg-support och medarbetaren Linus måste vara den minst service minded personen jag någonsin stött på. Nämner att jag då vill avsluta atg kontot - det går däremot utmärkt, bara att maila in så hjälper vi dig direkt. Mailar atg och beskriver vad som hänt - får följande informativa svar:
"Om man inte vill få in en reservhäst enligt turordningen så kan man alltid välja sina egna reserver.
Önskar du avsluta ditt ATG-konto behöver du fylla i nedanstående formulär."
Mitt svar blir
"Ni borde ju se över detta system. Hade jag lämnat in i butik hade det gått att makulera direkt, provade den funktionen på kvittot men står bara, återbetalning ej möjlig. Det är första gången på flera veckor som jag ej hade möjlighet att följa tävlingarna live och så händer detta. Hade utbetalning endast på sex rätt så har ju inte ens chans att få något tillbaka på en femma. Och att bli anklagad för att manipulera omsättningen känns ju sådär efter 10 år som kund och säkert 10 miljoner i totalomsättning. Jag har alltid varit trogen atg men efter det som hände i lördags utan så mycket som en ursäkt och bara dåligt bemötande när jag ringer in till support gör ju att måttet är rågat. Jag ska fylla i formuläret så fort mina uttag är inne på kontot så ni inte bränner inne några pengar. Förväntar mig dessutom återbetalning för den resterande atglive perioden jag har innestående."
Detta skickades under kontorstid igår, fortfarande inget svar. Atg vill uppenbart inte ha mig som kund. Övergår till racebets och får väl lämna in på butik om man ska lira v64-v75-v86...
https://reply.surveygenerator.com/In...PkDfzTvgHW7yqO