Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-11, 19:00   #26
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Lysande !!!
Vi är inte överens, men kanon !!!

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
.................................................. .............................................

Jag blev inte riktigt på det klara om detta var en loppanalys, att du kommer spika Västerbo Hard cash, så tolkar jag det. Så här kommer min loppanalys.

Avd1: Klass1 volt 2640.

Spetsstriden står emellan 3 hästar, 1-3-6.

Häst nummer 1 Västerbo hard cash har varit väldigt känslig i uppvändningsfasen, nu öppnade han för första gången bra senast, lite snärtig första metrarna. Skorna som han har på sig, gör att hans trav i stort har sett bättre ut. Ett minus skulle kunna vara att nr 2 är lite bråkig och kränger ner i startmomentet.

Häst nr 3 Aneou har fått maximala resor i klass 2, jag tror inte hästen är hård nog för att duga, skulle kunna hitta till spets initialt.

nr 6 bacan Degato från springspår känns intressant, då kanske nr1 körs lite försiktigt med tanke på 2 anledningar, den har krånglat tidigare och den har tillgång till open stretch.

Mellby drake och conrads definitif, 2 intressanta hästar för loppscenariot, den sistnämnda har körts väldigt hårt, och är väldigt stark, OM den släpps till spets, blir bacan degato intresssant, annars fördel, västerbo hard cash.

nr4 tromb access kan få loppet och står distansen och kommer komma i riktigt fin form. 2-3 ytter.

nr8 shelby glide ska mycket till om den får 3 inner, men är för den som letar riktiga kantbollar.

6-1-4-11-5-7-8-12-3-9-2-10