Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-25, 15:57   #11
mwickholm
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

ComeOn har "USA-veckor" nu, med olika erbjudanden varje dag. Det är ungefär som i somras under EM, då skulle man skjuta straffar, nu är det tivolispel med Trump, Clinton, Gonzo från Gonzos Quest och Jack från Jack and the Beanstalk. Det är förstås samma för alla oberoende hur man väljer, tidigare har det varit 100 % bonus upp till 10 € och gratisspel på 13 € och idag, med koden "USA25" fick jag 50 % upp till 25 €, alltså sätta in 50 och få 25 i bonus. För er svenskar borde det vara att sätta in 500 kr och få 250 i bonus. Omsättningskrav: 6x(insättning+bonus), min. odds 1,5.

Betsson ger 100 kr/10 € riskfritt spel på NBA bara du fyller i ditt favoritlag, gäller till midnatt första november.

Sedan vill jag slå ett slag för att utnyttja Betssonkoncernens erbjudanden för olika länder, fungerar bra. På Nordicbet kan ni få gratisspel på fotboll genom att spela på Tippeligan och få gratisspel på finska SM-Liiga i ishockey genom att spela på densamma. Gå in på de olika språken och använd Translate om ni inte förstår.

Citat:
Ursprungligen postat av Mastermind
Spela för 100 kr via Mobilen på valfri allsvensk match med odds på minst 1.5 och få ett gratisbet för 100 kr på valfri allsvensk match.
Gratisspelet gäller på all fotboll, inte bara Allsvenskan.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat