Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-30, 10:30   #68
dumle

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Ill En travprofil berättade för mig vad som hände en gång i tiden. På den tiden där det riggades lopp inför den tex stundande julen. Brölloppskassan har jag ochså hört.

På en stallbacke någonstans gick en snubbe runt o dikterade vilka placeringar de skulle ha inför målgång. DU Får vinna, du får bli tvåa osv. Detta hände för många år sedan på en svensk travbana.
Visst quintee kör de i Frankrike. Jag tycker ändå det inte är spelsäkert med top7. V75 är i regel sönder analyserat.
Jackpottar ständigt återkommande. Atg försöker med nya spelformer ständigt. För många kockrecept desto sämre soppa. Lotto raggningar till travet. Vart är vi på väg, om jag citerar. Kejsarens nya kläder är väl ATG:s nya kläder ifall jag citerar HC Andersen. Men vi är inte dumma vi spelare eller....

https://www.youtube.com/watch?v=psuTzF0cJPU, en passning till Kejsaren Skraplott/ATG...

Eller skall vi hoppas att på allt fler kuskar agerar som loppförstörare för att skaka om i journalistiken/experternas siande. För att vi skall få högre utdelningar på v75.
Top7 är dömt att misslyckas enligt min åsikt. Fler långlopp och som alltid är spekulativt. Men räcker hästarna till med den proppen. Vad kommer nästa spel att heta, som ATG kommer att lancera? Men är det så en slumpfaktor måste ingå. Konservatism finns väl bland lirarna. Jag är skeptisk...

Senast redigerad av dumle den 2016-11-06 klockan 06:18.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat