Om det håller i sig blir väl Snabba Cash omgångens med råge mest överbetrodda häst. Favorit trots bakspår?? Har tre starter från stängt läge och två nollor där. Tredje gången vinst men det var i ett pisslopp med 13 startande varav 5 hoppade, det är rätt stor skillnad mot detta. Att han är en av de minst rutinerade i fältet är väl heller inga plus direkt.
Cab Hornline trodde jag på senast. Stor kuskmiss att inte göra ett allvarligt försök att ta över ledningen där i mina ögon. Kunde ha blivit svar men tjänstefel att inte utnyttja favoritskapet och försöka. Såg morsk ut halvvarvet kvar men sen var det tomt i tanken in mot upploppet. Krigade på bra ändå men uppenbart att han inte var på topp, då skulle han varit bland de tre eller vunnit. Har fixat 4-1-1 på 11 starter i Pelles regi och då är det med sex starter på V75 där både försök och final i brons vunnits. Klart bäst meriter och med bästa läget av alla är han klar förstahäst. Det lutar åt att jag kör utgång där och fyller på med 6,7 som har läge och kunnande. Tidiga favoriten ratar jag helt.