Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-05, 11:56   #100
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

https://pinracer.se/systems/0gna9uze...ug-446v/shared

Bolagsystemet...

Dagens rivjärn: är bl.a 7 Ponce de Leon

Intervjun: (Oskar J Andersson) gjorde ett bra lopp när jag körde honom för två starter sedan. Höll ihop travet på ett bra sätt. Det blev ett väldigt tufft lopp här. Jag vet inte riktigt vilken distans som passar honom bäst. Senast var banan dålig. Med rätt resa borde han vara långt framme, säger Oskar.

Dagens roligaste spik:
3 Djali Boko

Intervju: (Per Nordström) vann på ett bra sätt senast. Ska inte säga att han är hundraprocentig från start än. Vi får smyga upp bakom bilen och hålla tungan rätt i mun. Men han har varit fantastiskt fin i de här tre senaste segrarna. Har bra feeling, säger Per.

Dragen:

7 Victor A.U.

Intervju: (Torbjörn Jansson) går kalasbra varje gång och gick riktigt bra på Romme igen nu då. Spår sju med volt kan vara bra. Tveksamt om vi kan ta någon ledning men borde hamna hyggligt till. Han är bra nog att vara i striden om det klaffar, säger Tobbe.

9 Mellby Drake

(Daniel Wäjersten) var vi nöjda med i lördags. Håller riktigt fin form för dagen. Det här känns vettigt för honom. Hoppas att det blir lite överpace där framme så att han kan komma in i matchen på ett lätt sätt, säger Preben Sövik hos Bergh

6 Charming Soldier

(Petter Karlsson) pro­vade vi om vi skulle ha norskt på i ett jobb i måndags men tyckte inte att vi fick den effekten som vi ville. Någonting gör vi med huvudlaget skulle jag tro. Han är i ganska fin form. Alla pratar om R.K.King och han kanske är riktigt bra. Men vår soldat har varit ute i tuffa sällskap. Mött Sverigeeliten bland treåringarna hela säsongen. Mycket snabb den första biten, säger Kåre Axelsson

9 Picasso Tilly

(Torbjörn Jansson) gick jätte­bra på Romme. Jag tror mycket på honom helt enkelt. Båda mina hästar kommer vara med långt framme på lördag, säger Tobbe

3 Explosive de Vie

(Kevin Oscarsson) är fin. Riktigt fin. Han är bra i ordning. Det ska bli kul att starta honom och han har ett bra läge. Propulsion är bra och någon till, men jag tror att han kommer göra ett bra lopp. Kan ta ledningen. Rätt rask ut. Tycker att det kan vara värt att prova, säger Jim Oscarsson

intervju källor: Aftonbladet
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat