Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-12, 00:18   #24
Nancyo

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 89
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Trams. Sen när vart det förbjudet att försöka närma sig det motsatta könet. Vad jag kan se är det bara inviter och förhoppningar. Inga påhopp och gruppvåldtäktförsök. Min dotter är 18. Han kan få hennes nummer. Ingen fara. Går han för långt får han välja om han vill ha armar eller ben avbrutna eller om jag ska elda upp honom.Hur svårt kan det vara.låt kåtgubben vara.
Den nu nedtagna bloggen visade hur han skickat bilder av sitt erigerade kön, hur han sitter och onanerar och ett språk med grova sexuella anspelningar. För unga tjejer som inte har så mycket livserfarenhet är det högst troligt ganska jobbigt att få sådant från en man som är nästan tre gånger så gammal som de själva är. En man som dessutom känner ens chef. Massor av skötare har märkliga anställningsavtal om visstid, timmar, provanställningar etc. De är rädda för att bli av med jobbet om de säger ifrån.

Han är välkänd av alla. Har förtroendeuppdrag, många vänner som inte kan tro något sådant här om honom. Maktbalansen är väldigt skev. Och så det svenska rättssystemet där ens eget beteende skal nagelfaras. Alla försvarsadvokater för sitt yttersta för att rätten skall tro att det är den anmälande tjejen som bjudit in till det här. Det är fan inga roliga rättegångar att gå igenom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
magicalrat (+10), doob (+10)
Nancyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat