Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-23, 00:36   #524
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Det är sänkt till 3.00 @ Skybet.

Känns faktiskt som att britterna ska vara väldigt, väldigt små favoriter gentemot Sverige/Australien om jag ska vara ärlig. Eller hur går dina tankar, Eddie?

Får se vad övriga bookies släpper, om det blir något intressant.
Mjo,iofs så när man tittar på pappret ser det ut att bli en jämn tävling mellan tre jämna lag,(SWE,ENG,AUS).Antar att crybabyn Davidsson,nu får ta sig landslagsvästen när AJ saknas,det är INTE bra för moralen i det svenska laget.

Jag hade eller har lite feeling för ENG i den här kvaltävlingen,enda minuset är väl att man har med dundersopan Stead i laget IMO.Det är i mina ögon världens mest överskattade förare.Tror dock att Nicholls Harris och Richardson kommer trivas på Norfolk-banan.

Australiensarna ser intressanta ut,tyvärr för dom så har ju The Champ kastat in handuken,men man har ett ungt och mycket spännande lag,där samtliga förare har kapaciteten att plocka tvåsiffrigt.Trycket kommer vara stort på Holder att leverera,jag tror att han kommer klara det galant,tack vare att tävlingen körs i England.Aussies trivs av tradition på de brittiska banorna.Det syntes väl inte minst i den senaste GP-tävlingen.

Att tippa den första kvaltävlingen i Gorzow,känns bara löjligt.Kolla in Polens laguppställning;Gollob,Holta Kolodziej,Miedzinski,Hampel.
Ojvoj!!!

Det känns möe bra att ha 5 units @ 3,50 på Polen som champs.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat