Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-23, 02:37   #525
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Att tippa den första kvaltävlingen i Gorzow,känns bara löjligt.Kolla in Polens laguppställning;Gollob,Holta Kolodziej,Miedzinski,Hampel.
Ojvoj!!!

Det känns möe bra att ha 5 units @ 3,50 på Polen som champs.
Håller med dig i precis allt du skrev om GBR, utan tvekan! Får se om man kan finna något fint spel när bookies släpper oddsen på den andra semifinalen.

Helgens semifinal är det inget snack om, Polen vinner den utan att ens gå in för fullt i den, men med tanke på att semifinalen körs just i Polen så kommer ingen av förarna att gå på halvfart. Framförallt inte Gollob.

Gollob har ju Stal Gorzow som hemmaklubb i Polen och kan banan utan & innan. Holta hade Stal Gorzow som hemmaklubb förra säsongen och kan även han banan i sömnen!

Jag är garanterat säker på att både Kolodziej och Miedzinski kommer fixa tävlingen i helgen galant och Hampel vet både du och jag vad han kan när han toppar ordentligt.

När jag kollar runt lite på NB över de spel de har släppt så blir jag faktiskt lite småsugen på Polen o64.5p till 1.65. Vad tror du, Eddie? Kan det vara något...

Hittar man Polen till 1.15 som vinnare i helgens första semifinal är det ett brutalt överodds IMO, borde vara 1.01 med tanke på hur deras lag ser ut, hemmaplan och att de övriga lagen inte skrämmer nämnvärt. Kan bara sluta på ett sätt med andra ord! Det är bara löjligt att påstå något annat. Haha!

Jag är även galet sugen på Gollob -1.5 v Hampel 2.35, den har bara stigit och stigit men jag tror absolut att G kommer plocka mer poäng än H och då blir det med minst 2p. Får ta mig en rejäl funderare, men som sagt. Galet sugen!

Nu vill jag ha lite feedback på mina tankar, Eddie. Så när du ser detta får du gärna hjälpa mig lite på vägen, dags för mig att besöka bingen i vilket fall.

See ya!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat