Citat:
Ursprungligen postat av Lobo
Tror knappast Wagner försvarar Sjunessons agerande. Att han däremot ställer en motfråga (som folk oftast inte vågar göra) det får stå för han.
För egen del så undrar jag varför Stefan Söderqvist kan husera i sådana spalter utan att Sharps gör någonting.
|
Nej och jag är också för att spela djävulens advokat i de flesta fall, just för att det finns väldigt många nyanser mellan det vita och svarta som folk gärna ställer sig på. Men ibland är det så enkelt som "rätt och fel", case closed och det här är ett sådant i mitt tycke iallafall.
Stefan Söderkvist nämnde ju någon bara att det spekulerades om på ett visst annat forum, dessutom med tillägget att det lät otroligt. För min skulle jag bli ungefär lika förvånad om det hade visat sig vara Söderkvist istället för Sjunnesson. Båda uppträder i media väldigt korrekt och ger sken av att vara vettiga "normala" människor. En av dem har ju nu visat sig vara ett svin tyvärr, trist för alla drabbade genom åren och trist pr för sporten. Men bra att det kom fram om än jävligt sent.