Citat:
Ursprungligen postat av Melander
Jag själv spelar V75 för att vinna STORA pengar(jag vinner mycket bra på ex V4+tvilling).Är inte ute för att sätta en 7:a när den ger ex 1000-5000kr. Dom ggr jag sätter den/år är mycket lätträknade.När JAG gör mitt system bryr jag mig inte om parametrar som många verkar göra på detta forum.Jag kan tex spika en häst som står i 40ggr (pga av en nästa gångare för MIG eller andra orsaker).Så här är det vänner :Är det meningen att man ska vinna så gör man det oavsett om man spelar för 1 eller 20,000kr. Gjorde en liten test och gick med i ett"känt" spelbolag 2ggr med 200kr/20 andelar, fastän omgångarna blev relativt lätta fick vi bara 5 resp 6 rätt.Nej jag fortsätter att spela V4+tvilling och vinner hyfsat bra med kluring,Men slänger in en V7:a varje Lördag och hoppas att den sitter:FÖR DÅ KOMMER JAG ATT BLI RIK///Ha det gott Gubbar
|
Haha, vägen till rikedom kan vara mångfacetterad
jag skulle kunna spy ut mig hur mycket som helst vad gäller spelteknik. Det viktiga är att man spelar 1. för det är kul 2. man spelar aldrig för mer än vad man har råd för.