Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-20, 22:19   #113
Melander

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Fast det är ju det odds du får från spelet som avgör hur mycket du vinner. Det gäller sig vare sig du bryr dig om det eller inte.

En nästa-gångare som är omgångens största favorit generar inte speciellt mycket i vinst jämfört med de ggr din nästa-gångare är bortglömd av de flesta.

Att våga spika en nästagångare man tror hårt på TROTS att den står i 20 ggr är exakt enligt spelvärdestänket. Så du gör rätt intuitivt.

När det gäller V4/V5 så är det många ggr rätt att ÖKA insatsen om oddset på din spelidé är väsentligt högre än du trodde det skulle vara. Om det nu är du som har rätt och spelarkollektivet som har fel så är det onödigt att spricka i någon av de andra avdelningarna. Eller att bara sätta en rad med alla rätt om det skulle bli favoriter i de andra avdelningarna.

På de spelformerna kan man på det sättet komma till "det långa loppet över tid" snabbare.
Men som jag skrev Strappa71 det är just på V4+tvilling som jag vinner mellan 10-65000kr(och hittar dom 20 oddsarna när den sitter.V75 är jag iskall på Brrrrr........

Senast redigerad av Melander den 2016-11-20 klockan 22:20.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat