Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-23, 15:29   #19
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Ett HETT tips är att utveckla någon form av bonussystem, etc som man kan använda sina sharps till, (Alltså inte som nu att ha en "fiktiv belöningsvaluta" som man inte kan göra ett skvatt med) Använda dem till att växla in mot t.e.x någon form av bonus hos de spelbolag ni nämner, "köpa" någon form av betaltjänst med etc, Ni är säkert bättre rustade för idéer än undertecknad, men att utveckla själva sharps-funktionen så att man kan använda dem till något mer än att få och skänka bort dem tror jag är en bra idé

Mvh

A
Tycker $harps passar att användas för att tacka varandra med, istället för att skriva onödiga "tack!"-poster. Om $harps i framtiden kommer kunna användas för att tillförskansa sig något av ekonomiskt värde så kommer forumet svämma över med "skitposter".

Fanns/finns en pokersite som var/är rätt stor där jag hängde för många år sedan, man fick poäng för sina posts där och poängen kunde konverteras till $ på div. pokersidor. Behöver jag säga att alla poster var riktiga skitposter? Folk postade uppenbart massa skit för att få in dessa poäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat