Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-23, 21:03   #36
Cyran

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Visst får du gnälla på kuskar, men att klaga på en situation som inte går att påverka är knappast särskilt vettigt. Du kan ju skylla på att månen inte stod i rätt fas också... Det vore ungefär lika konstruktivt.

Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan.
Gråt lite mer! Fyfan för sån kärringa känslighet. Har du aldrig blivit riktigt förbannad och hävt ur dig en massa skit? Man är inte människa om man inte gjort det..

I detta fall hade jag garderat första loppet och trodde jag satt säkert. Resten av systemet kändes riktigt bra också, hade höga förvätningar denna gång vilket jag normalt sett aldrig brukar ha..

Kunde aldrig föreställa mig en sådan öppning, det är extremt ovanligt att se på v75/v86 speciellt över den distansen. Kom som en chock. Sen känns det alltid bättre att rikta kritiken mot kusken än på hästen, det måste ni kunna inse själva också..

Tror knappast Andre Eklundh läser detta forum så vem bryr sig att jag kalla honom för kräk, herregud..

Senast redigerad av Cyran den 2016-11-23 klockan 21:04.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat