Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-28, 10:13   #70
monimaker1

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:

12 Tekno Odin självklart. Svår att gå emot faktiskt. Dock ska man beakta statistiken som bla Spelarservice nämner! Tekno Odin brukar tappa form den här årstiden och har på tre år inte vunnit en enda start runt november månad. Nu behöver den knappast vara på topp för att vinna ändå och packet är inte ens i närheten av Tekno´s speed så jag hamrar som alla andra in spiken här!

Dagens bästa lås:

Kör med enbart en spik och några lås då det ser överkomligt ut i övrigt!

Lås 1: 5 Officer C.D och 3 Sugarmakesmecrazy. Officeren flyger till spets och skall slås där! OM det blir lite mothugg så kommer Sugarmakesmecraxy till slut! När tempot lägger sig parkerar sig Erik i dödens och utmanar hårt! Räcker så!

Lås 2: 6 Forecast och 12 Västerbo Hard Cash. Forecast är formstarkast i loppet och Örjan lotsar mot vinst! Björn aviserar racerbalans men läget suger! Hade varit en spik från bättre spår. Nu kan det bli svårt rå på Örjan som avslutar i 10-fart!

Dagens piprensare:

9 Tortuga - 6% har gått som fan senaste starterna. Fast med mkt sparat sist! Står distans och är med dom i mål!

11 Luckyline America - 2% spikade jag sist på V64! Har en mkt tung spurt och toppform! Alldeles för bortglömd! Se upp!

4 Alorac Mathbell - 3% kommer gå upp då tjänsterna skriker om den men balansförändringarna känns superintressanta. Bra läge och galet lite streckad!

5 Limoncelli och 12 Raz Mackenzie till 4 respektive 6% är sanslöst! Örjan upp på Limoncelli som smyger sarg och lirar ut speed sista 300! TOPPFORM och har absolut skrällchans här! Monstret Raz har toppform och står distansen. Jättefin från spets sist och totalt tappad idag. Tesio ser inte rolig ut i travet och kan fela precis när som helst. Överstreckad! Part Nan Angelen kan också flyga direkt på "kör" och rent allmänt tycker jag det ser öppet ut! Narold Vox kan ALLT ibland och förändrar lite med huvudlaget. I guld sist.

Mina viktigaste tankar...
Tack doob! Satte v7an tack vare dina tips! Plockade med 3 Sugarmakesmecrazy i sista stund.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat