Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-02, 15:59   #20
eveton
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Har blivit struken sen jag skrev det där så känns inte så het längre kommer iaf försöka välta i 3 4 o 5. Isor tror jag helt enkelt är för bra. Sista tror jag oxå man kan fälla Nahar. Hade åkt på däng senast om inte fire hoppat. Hatar normalt Jägers men försöker insupa lite julpengar atmosfär. Kan ju bli väldigt rasslig utdelning men tycker mig känna lite pengafeeling den här gången. Tror ganska hårt på Ritzo med startkanonen uhrberg i första och den tungt spurtande staro ivy känns intressant. Brukar vara helt ointresserad av jägersomgångar men denna känns iaf kul på förhand
Jägersrunk kallas det väl inte helt utan anledning

Kommer allt som oftast helt fel på det, då man söker kantbollar och trotsar statistiken som talat till spetshästens fördel. Nu ser det ju som sagt ut som att en del hästar med god spetschans (än så länge) är något tappade på spelet, vilket gör att pulsen går upp mer än vanligt för en Jägersomgång. Bl.a. din nämnda Ritzo, men också Tripolini V.P i avd.6 som har bra spetschans med snabbstartarna 7 och 8 utvändigt och den vinklade vingen ger inte dessa 2 någon fördel (enligt statistiken).
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat