Det är intressant att diskutera hur kupongen taktiskt skall komponeras en sådan här dag. Vädret och banans beskaffenhet spelar stor roll. Alla kör med hundra olika skor. En del skruvar i brodd. En del hästar har aldrig tävlat med skor och en del kan inte stava till brodd.
En viktig faktor är att vi har 19 extra miljoner i jackpot för sju rätt.
Vi har stora favoriter i avd två, tre och sju.
Mitt bolagssystem skall kosta ca 1500 kronor. Deltagarna klarar att följa tävlingarna med kupongen framför sig. Men de flesta fattar inget om reducerade system. Därför är kupongen ett rakt enkelt system. Även om vi inte får in en krona till kommer vi att ha tjänat ca 30' netto vid årsskiftet under innevarande år.
Systemet jag presenterade här för ett par timmar sedan har spik i avd ett och tre. I sjätte blev det ett tvåhästarslås. Därmed fanns utrymme för garderingar i avd två, fyra, fem och sju.
Det vore intressant, att höra hur ni resonerar vid upplägget. Tyvärr är det stor risk för att någon totalt okunnig "snabbköpskassörska" komponerat ett "gulliganamnsystem", som tar hem jackpotmiljonerna. Jag unnar inte dem att ta hem vår dyrt betalda infrusna femrättspott från förra veckan. God Jul!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|