Ingen aning om var jag kommer att hamna. Natalie har en utbildning inom hälsovård som är eftertraktad men där det inte finns mer än några lediga jobb i varje land. Just nu har hon sökt jobb i Paris, Luxemburg, Washington och Hawaii. Lite olika tidszoner där!
Basket har jag nollkoll på, tennis är jag intresserad av men har inte gjort något av ännu. Jag nöter galopp nu. Varje dag sitter jag med galoppen från England mellan 13-17, ibland till 20. Jag tror på att göra samma sak om och om igen tills man blir riktigt bra på det. Och just nu gör jag galopp. När jag kan det ska jag titta på tennis.
Jag använder mig av Bet Angel och är just nu enbart på Betfair. Bet Angel har en koppling mot Betdaq också men jag har inte använt den. Inte heller har jag kollat på Smarkets eller Matchbook.
Vad har basketen för tider? Och vilken typ av trading gör du på den?
När det gäller galoppen är min stora utmaning just nu att samla erfarenhet i att läsa marknaden. Jag gör lite mer vinst än förlust (358,- igår), men jag har inte ännu erfarenheten som ger den där självklara säkerheten. Jag tror att jag kommer att behöva 100-200 timmar till, vilket i mitt fall är en månad.