jag gillar faktiskt att titta på dart. har tittat på bet365 live. phil taylor är otroligt bra. den mannen har inga nerver. såg semin mot withlock. där taylor vann med 17-4. han vill vinna varenda leg, blir lite sur när han missar.. och jag tror inte han förlorar något eget leg. oddset före mästerskapet på att han vinner var 1.20. alla andra över 10.00. det säger en del om hur överlägsen han är.
barneveld imponerade också i sin semi mot wade. halva matchen var jämn. men sen drog barneveld ifrån och vann komfortabelt. jag var lite sugen på att han vinner mot taylor, men efter taylors spel mot withlock vet jag bättre.
och nu mot taylor, kommer barnevald frustation och nervositet får att tappa koncetrationen.
igår mot withlock hade taylor -7.5 . först till 17 gällde då. samma idag -7.5 1.80 odds. och som sagt. det är egentligen ide att satsa före man ser hur matchens inledning. men jag tror att taylor vinner med runt 18-8 , men det är "bara" 8.50 i odds.
men som sagt. svårt att tippa före. får se när barnevald börjar skaka. jag följer live och tippar då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av pankbank den 2010-07-25 klockan 16:29.
|