2016-12-25, 15:44
|
|
Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn
V75:4
12 Myrfaksen har 40 meter fram till täten. Över 1640 meter. Med Krister Söderholm i sulkyn, som brände näst senast. Där värsta motbuden som står 20 meter före är riktigt startsnabba och kanske ordnar ytterligare 20 meter i starten....? Lite förvånad över att 8 Junifaks enbart är spelad till 5%. Ja, jag vet att Per Linderoth inte är lika bra som Erik Adielsson i sulkyn, men när han inte kör favoriter så brukar det lyckas bättre för honom. 7 Mofaksan körs också av en amatör, men ska enligt OAL bara behöva köras rakt fram (är riktigt startsnabbb). 5 Sjö Odin har varit oförklarligt svag i ett par starter men får nu bästa kusken i sulkyn. Bedövaren är 1 Blisjur, 3%, borde köras i tät här, går 1.24 på vinterbana och då ska Myrfaksen gå 1.22? Knappast....
Provar 1,8,7,5 på en tvilling.
V75:7
14 Narold Vox är en hårding, och står bra på det i sin volt men är det inte lite för kort och lite för mycket hästar med i loppet? Han kan nog inte sitta sist varvet kvar på den här banan....Nä, jag tror att jag kör med utgång på en annan Uffe. 14% på 3 Importedfrmdetroit, behöver inte gå i dödens idag, kanske? Lite intressant med småändringar. Både 1 Daddy´s first och 4 Nochebuena Face kan få bra lopp i draget (Micael Melander går väl fram i dödens med 6 Coal Trader?). Det stimmas lite om 5 Höwings star.
Provar 3 mot 1,4,5,6 på en tvilling.
V75:6
Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 11 Diego Band?
V75:5
Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 13 Juno F.?
|
Sandra är rutinerad isbanekusk och Bodenhästarna lär ha fördel av underlaget. Landers Enjoy WF med kuskförstärkning av episka mått btw. Inte helt säker på att den duger men om den får tassa med i rygg på Sandra kan det bli intressant över upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|