Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-26, 10:45   #276
MonstersOfTheMidway

MonstersOfTheMidways avatar

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 220
Standard

Ett stort grattis till MSF, Sharp 1 och SH Sharp 2. Värdiga vinnare absolut. Jag hoppas få revansch, speciellt mot MSF, kanske redan 2017? Grattis även till Er andra, för en bra och intressant säsong...och framför allt tack för alla härliga drabbningar och matcher.

Stort tack till Lazlo som skött ligorna utmärkt. Stort tack till alla seriösa spelare, såg ingen bye och ingen som gav upp. Det är unikt att ha 2st 14lags ligor där alla är aktiva och ingen slutar mid season. Eloge till Er alla.

Tack för att jag fick äran att vara med och jag hoppas verkligen det blir en fortsättning. Ni är ett grymt gäng och detta är nog bara början. Utveckling av ligan, live draft på plats hos någon, ja, möjligheterna är många.

Jag hoppas verkligen vi tar ligan till nästa nivå 2017 och utvecklar de punkter som vi kanske inte alla är nöjda med. Jag har en säck full med idéer men det tar vi framåt våren. Jag tror att vi kan få ett 2017 som är extra grymt. Varför inte krydda det lite med högre insats, byte till NFL.com fantasy, IDP etc. Men som sagt, det återkommer jag till. Jag kommer ge förslag och givetvis så hoppas jag att vi kanske gör en del ändringar som ger ligan det där lilla extra. Att utveckla en liga varje år är något väldigt positivt och gör att man får lite extra tändvätska varje år. IDP är något jag har en stor kärlek till. Dst är också en viktigt del i fantasy världen.

Sharp 1 & 2 ska ju vara ligan som alla vill vara med i, ligan som alla pratar om och som är utan tvekan Sveriges bästa och roligaste liga. NFL Supporter har ju idag en "VIP" liga som jag tycker vi ska överträffa =)

Men självklart ska skoj och "allvaret" vara på en bra nivå så vi inte skrämmer bort några. Alla är välkomna givetvis, kunnig och mindre kunnig. Det är ju charmen.

Ha ett grymt nyår och jag hoppas som sagt att vi ses igen nästa år. Trots att Ni kanske vill bli av med mig och mina "monolog" smack talks så tror jag nog att jag har varit en person som Ni inte har ogillat allt för mkt. =)

Ännu en gång, grattis till MSF och SH och alla Er andra. Extra stort tack till Lazlo som skött detta bra. ( Förutom nu då när han sitter på Bali och skrattar gott...men oroa Er inte...vi vet vart hans brevlåda bor!!! )

Tack och vi ses!

MVH / MoTM
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2016-12-26 klockan 22:45.
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat