Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-30, 11:46   #3
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Niteowl Visa inlägg
Hej

En kort fråga. Har du kvar dina betalrekar eller ligger de på is nu? Tanken slog mig att om du har kvar de andra kan du ju inte lägga samma rekar här och där. Ingen betalar ju för gratisrekar så att säga.

Kul att det är på plus nu, kommit igång.
Tjenare!

Absolut, fråga på du. Jodå jag har kvar den, betaltjänsten rullar på som vanligt även nu.

Jag arbetar ju oftast med väldigt hög aktivitet och många spel. Här på sharps är tanken att jag ska reka några spel som jag plockar från min mailtjänst.

Är man med i mailtjänsten så har man fördelen att man får samtliga mina spel och man får även spelen först så visst gynnas man av att vara med i tjänsten om man är intresserad.

Många anser ju dock att gratis är gott och då kan man ju ta del av några spel från tjänsten vilket blir rekarna som postas här på sharps.

Så det blir inte sämre för dom som är med i tjänsten med nuvarande upplägg utan snarare bättre eftersom det nu blir fler motiveringar kring spelen än normalt vilket uppskattas av många.

Ha det fint!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat