Ämne: V75 Bjerke
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-30, 12:54   #1
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Smile

V75 Bjerke

Då börjar jag gott Folk.

https://pinracer.se/systems/h42kodrc...6a-4h5d/shared (Fredag)

avd1.
Support Kidney är snabb ut och kan ta ledningen av egen kraft. 8% är tok för lite och vi måste ta betalt. Lucky Veg är ett annat drag som vi inte vill missa på. Passa skrällen som är William Ti 9%

avd2.
Tysvær Lok har bra chans om han går iväg. Draget är nr 3 och skrällarna är 4 och 5

avd3.
Sheriff Bi kan vara en spik men eftersom Micke inte får använda sig av pisk så vågar jag inte spika. Draget: Twain Bi skrällar 3 och 9

avd4.
Villas Cato blir omgångens största och alla spikar, men desto större desto tyngre faller de. draget Vill Solen Bedövaren är nr 6

avd5.
Här tror jag på spets ut och slut för nr 1, svängen kommer ganska snabbt in på och nr 4 får svårt att ta sig förbi, Klar fördel nr 1 och bra chans! 44% är sjukt bra då jag hade tro på att ekipaget skulle bli 65%are...

avd6.
Fröken Faske har visat fin kapacitet och intrycket senast gav mersmak. Gunda var knappt slagen näst senast och skulle ha kämpat för seger om han inte hade galopperade i sista sväng senast. Drag! Arvesölv var inte tom senast, favorit i Norge men enbart 2% här i Sverige. Trons Torila vann enkelt näst senast efter en fin resa.

avd7.
2 Patricia Hastrup är en startsnabb sort och hon har en fin uppgift här. Hon var nära näst senast och tog tre raka segrar innan dess. 4 Pebbe Simoni avslutade bra till seger näst senast. Han satt fast med rubbet kvar senast. 3 kommer med bra rapporter i ryggen. 1 Remee la Marc kan öppna snabbt bakom bilen och har ett perfekt läge. Han var inte tom i den senaste starten. Pass upp!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat