Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-30, 16:20   #6
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Niteowl Visa inlägg
Tack då har jag fått svar på det jag undrade. Det jag befarade mest var att du inte hade samma rekar här som där och då kunde man ju lätt räkna ut att de spel du tycker bäst om inte lär hamna här. Nu kanske det inte är så utan att du plockar några bättre och några sämre. Det vet bara du
Inga problem, om man inte frågar så får man inget veta.

Först och främst så anser jag ju att alla mina spel är bra, annars skulle jag inte satsa pengar på dom. Så det finns inga "sämre" spel. Sen innebär ju inte detta att samtliga spel kommer sitta bara för att man känner att dom är bra på förhand, det är ju inte riktigt så det funkar.

Men jag förstår ju hur du menar med att det kanske blir blandat med spel från mina olika insatsnivåer och så kan det ju mycket väl bli. Sen behöver inte det nödvändigtvis innebära att spelen med högre insats genererar ett bättre resultat men min historik antyder att jag i regel brukar ha bra värderingar eftersom det är bättre avkastning på spelen jag har högre insats på.

Sen är det ju bara fördelar med att försöka nå ett så bra resultat som möjligt här på sharps också så mitt mål är ju givetvis att posta så bra spel som möjligt här, allt annat vore ju ganska korkat.

Sen blir det ju inte så alla gånger. Igår rekade jag 5 spel totalt och dom 2 jag rekade på sharps förlorades båda och dom 3 som inte rekade på sharps gick in alla. Nästa gång kan det ju vara tvärt om istället.


Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Plus att delad glädje är dubbel glädje.

Bör ju vara iallafall dubbelt (förmodligen mycket mer) så många som nu går in och lirar exakt samma spel hos Bet365 jämfört om det bara var din maillista som lirade.
Du har helt rätt i att delad glädje är dubbel glädje och förhoppningsvis kan någon ha nytta av mina spel här på sharps.

Svårt för mig att säga hur många som ryggar men som tur är så rekar jag ju inte slovensk divison 3 damhandboll utan marknaderna jag rekar är ju enorma och jag tror inte vi flyttar några linor eller odds nämnvärt med våra insatser.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Niteowl (+15)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat