Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-04, 14:14   #63
DonYolo
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
vad har hänt?

Går det smärtfritt nu med uttag från den här skojarsidan eller? Då menar jag till skrill/neteller.
1. Lagom till jag kämpade mig upp till liga1 (Där vinnaren får 2k freebet) så blir jag avstängd för jag har stängt av mig själv på en annan sida. (samma ägare)
Nämner att de var märkligt att precis innan jag har chansen att casha stort så stängs jag, de tyckte de inte.

2. Jag köpte för deras poängsystem en grej som skulle ge 50 freespins, fick bara 15 och mailade dem om det (Var highroller freespins, som de kallar det)
De svarar att de var ett skrivfel. Om det nu var så så brukar alla andra sidor vara lite smarta mot kunder som rejkat över 10k€ och ge det man skulle haft ändå, lite smart goodwill. (värdet var kanske 300SEK) men de vägrade och hävdade det var ett UPPENBART skrivfel
Hur jag nu ska förstå att det är ett skrivfel när de står, betala xxx betserpoints få 50 freespins.'


edit - fram till jag blev avstängd gick uttagen ganska smärtfritt men långsamt . visa sidor brukar ju klara av det på under 1h men Betser tar ofta 24h.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+5)

Senast redigerad av DonYolo den 2017-01-04 klockan 14:17.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng