Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-06, 10:52   #4
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Kass känsla för omgången.

Spikvalet:
Jag går på Guldtanden i avdelning 3. Två fina insatser på sistone. Motståndarna har visat lite. 9 U.B. Remi (Halvdan tro, men dyrt börja gardera en massa på måfå.)

5 Bohemianrhapsodyde är ett tidigt streck för min del. Vann efter gunga senaste vinsten och visar grundklass. (Avd 5)

Dubbla försök med Kajan i skrällsitsen idag:
1 Peridot är långklivad. Modig nog för att en bra dag kliva förbi vid sen lucka ? Jag testar till 2% ifrån bricka 1. (Avd 1)
7 Action Stations är faktiskt ganska bra och har ju vunnit snyggt när väl varit felfri i nuvarande regi. Mediokert då, men inte direkt högklassigt idag heller. 2% (Avd 4)

Klanke som hyllade Stig H:s kuse Ramboldo Jet inför senaste V86-omgången kan ha stor glädje utav 8 Dreams Burn Down i inledningen. Var på väg att slå av RJ nyligen, men tyvärr blev det sen galopp när farten såg ut att vara tillräcklig. Streckas idag.

Jag låser på 3 Largo och 12 Gravity Falls i sista.

I montén är 1 Is Here riktigt duglig faktiskt. Under 1% blir den ett måste för min del på kupongen. Slog ju 3:an snyggt, med 20 meters handikapp tillgodo ifrån start, vid vinsten. Garderar med några här. New Charger?

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat