Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-07, 00:05   #38
dado

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Spikvalen:

5 Ioana Hanover blir min ena spik(Avd VI).
Jag brukar sällan spika veckans största, men nu gör jag det. Vilket härligt intryck vid i princip samtliga segrar! Lär kunna klättra en bit upp i klasserna. Avsaknad av hårdhet kan vara en fälla. Jag gillar att spika i fulla lopp, så det här passar mig perfekt. Örjan fixar det mesta.

Jag går på Per Lindroth i avdelning II
9 X.Factor (13%) har varit bra mest hela tiden i nya regin. Det känns som om att fältet är halvljummet för att vara på V75.
Härlig upploppsspurt levererades näst senast. Senast klart godkänd. Hästen verkar klara av att avancera av egen kraft eller att ha speed kvar efter lopp på rulle.
Det här kan bli smaskens!

Sågen:
1 Bonbon Mearas är en vekling över upploppet rent allmänt. Sådana brukar komma till korta i V75.

Testar Kajan som skrällkusk en dag till:
Ur-form-strecket:
Jag kör reducerat. När jag ser att 8 Spitcam Jubb står i 0,27%, så ska hästen med på kapacitet.
De flesta i det här gänget befinner sig väl kapacitetsmässigt en bit ifrån de hästar han tampats med tidigare i V75, eller?
Tredje, fjärde invändigt och lucka in mot sista sväng när favoriterna tampats lite? Jag måste testa. Helt under isen senast. (Avd I)

I-form-strecket:

4 Diora From My (4%)är inte häst för att duga här. Ruskig formtopp dock. (Avd V)
Ännu en häst jag har råd med, när jag kör ABC. Glöm inte att vinka till publiken Kaj!

Dragen:

Det är nu 10 Amphibian Madness(5%) ska testas på V7 om någon gång alls(Avd V).
Jag tycker allmänt att det varit en omtalad häst som har mycket kvar att bevisa. Det gäller fortfarande.
Senast var första gången sedan ett årgångskval, då jag verkligen kände att det där var någonting att ta med sig.
Gåvillig värre i avslutningen senast. André behöver nog bara se till att få fritt i tid.

9 Cut Him Some Slack lyser form (3%). Det är bara att lägga sig kvar i andraspår och hoppas att övriga är slaka när upploppet nalkas.
Givet garderingsstreck i sista.

Låset:

4 Reiug, 13 Trippa Undan och 14 Moe Svarten.
Go kapacitet på dessa.

Nu ska jag knåpa ihop systemet. Kom ihåg att form ofta slår klass!
Det hoppas jag Kaj ska både bevisa och motbevisa för oss denna omgång.
vad tror du om Lövdala Princi. i avd 3 ? eller står det mellan 9 och 10 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat