Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-07, 13:10   #64
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Suttit en stund i arkivet ang.avd 2. Tycker titan brodde ser ut som en riktigt fin häst och säkert den med högst kapacitet. dock lite knepig i huvudet och kan stressa upp sig vilket inte är bra över denna distans. Inte startat på ett tag heller.

Bakom är det många som snackar om sebastian journey, som har viss kapacitet, men handikappas av ett bakspår samt en kusk som inte riktigt duger i dessa sammanhang. Den kan givetvis vinna med lite klaff.

Två mycket intressanta hästar med framspår är drabant hornline och greyhound boko.
Spetsstriden får jag ingen riktig kläm på men kommer drabant hornline dit så kan den bli mycket svårslagen då den säkert gått framåt en hel del med ett lopp i kroppen. Stod för fina prestationer innan den vilade ett par månader och får den bestämma i spets så tror jag den vinner. Den är dock ingen raket från start.

Greyhound boko är stadigt på gång och ser ut som en stark rackare. Haugstad i toppslag och jag ser det inte som omöjligt att han håller ut drabanten från start. Bra läge och vad jag kan se i arkivet borde hästen duga fint här kapacitetsmässigt. Den är alldeles för lite streckad enligt mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat