Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-07, 14:17   #1711
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 675
Sharp$: 2402
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Atg betalar några % för reklam rekrytering, lite som bemanningsföretag med andra ord, jag håller inte med er, jag tror inte det kommer bli någon massflykt, och tänker man igenom det väldigt noga, så är det ett smart sätt att ta plats på marknaden. ja det är den patriotiska delen av spelarkollektivet (så NI inte missförstår att jag tror spelarna en homogen grupp ) som får ta smällen men det kanske vi som är redo att ta smällen ÄVEN om vi FATTAR.

Jag kanske ska lägga till att jag är en svensk medborgare som respekterar att andra gillar överstatlighet, ibland måste man ju vara ÖVERTYDLIG och absolut roligast av allt det SPELAR ROLL, vuxna bebisar är det sötaste jag vet.

inget personligt mot dig strappa.
Ok. Det handlar absolut inte om någon eventuell massflykt när det gäller antal spelare. Tvärtom så kunde det inte vara mer fel. Vem tusan är det som har påstått något sådant?

Det handlade ett fåtal spelare med astronomiska volymer.

Sedan är inte allt mörkt och grått och svart i travets värld heller. Under förra året gick det att se att förväntad och verklig utdelning på de vinnande raderna började stämma överens allt bättre. Mycket tyder alltså på att "marknaden" har frisknat till ganska ordentligt. Den kan mycket väl vara redo att börja växa ordentligt igen.

Den här gången med verklig substans.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat