Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-10, 17:30   #119
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst Visa inlägg
Jag kommer att sätta ett till spel idag. En liten chansning från min sida.

NBA: Washington - Chicago, Chicago ML. Odds 6.75

Washington är favorit i denna match, och Chicago spelade en match igår och förlorade. Men jag tycker att oddset här är alldeles för högt på Chicago. Washington är visserligen starka hemma, men Chicago har före gårdagens förlust vunnit tre stora matcher mot Charlotte, Toronto och Cleveland, så man vet att man kan vinna mot bra lag.

Chicago är också väldigt bra när dom får till det, och jag ser stora möjligheter för Chicago. Chicago vill också ha revansch från matchen som de förlorade på hemmaplan mot Washington.

Ett litet spel på Chicago då (på egen risk)!!!
Tänk på att oddset är så högt på grund av att Bulls kommer sakna sina två bästa scorers i denna matchen, Jimmy Butler 25 ppg och Dwyane Wade 18.7 ppg. Tredje bästa scorern i Bulls är Gibson på 11.8 ppg så det är rejäla avbräck och nästan hälften av lagets poäng offensivt försvinner.

Bulls kan givetvis vinna ändå men oddsen sitter nog ganska rätt. Hade Butler och Wade spelat så hade oddset varit typ 2.50 istället. Så vet man inte om att dessa spelarna saknas så känns ju 6.75 som ett guldodds!

Lycka till!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat