Citat:
Ursprungligen postat av jocklon
Vi hade några gemensamma drag såg jag nu  då hoppas vi dom hittar hem!
|
Trevligt! Mycket tyder på att vi har tillgång till samma lopparkiv eller har råkat se samma lopp live någonstans.
God tur.
Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337
Är väl snabbast ut och borde sitta i spets direkt också. Har också funderat på att spika men galopp i 5 av 11 starter tillsammans med det tveksamma intrycket senast gör mig lite osäker.
|
2 Optimal Dragonfly tillhör verkligen inte den säkraste sorten så här långt.
Två raka felfria lopp nu, vilket känns lovande.
Självklart att betrakta som en chansspik med sådant facit.
Just nu klättrat upp som andrahandare till över
16% mot knappa 16% på 3 och 8.
Det är helt okej för mig med den procenten. Jag har hela tiden trott att OD ej ska bli favorit, inte ens andrahandare.
Jag är sugen att följa mina tankar om att OD tar spets och gör ett liknande lopp som näst senast.
Med "rätt utrustning" igen, så känns det som tillfället att prova det jag såg. Duger samma insats mot dessa också?
Ickefavorit.
Alla bitar på plats!(...
för att syna det ens travöga vill ha berättat)
Tillägg: OD är en trevlig travare. Ej någon jag ser jättemycket i såhär långt.
Redan i debuten gillade jag avslutningen upploppet ner och tänkte att den måste vinna någon gång. Det tog lång tid.
Faktum är att jag fortsatt är tveksam till hästens förmåga och känslan är att det kanske ej bär mot det här motståndet.
Samtidigt är förutsättningarna sådana att jag vill syna spelet på "spets och lätt hålla undan" just idag.
Avd II:
Jag kör ju reducerat och ska ha med ett gäng hästar.
Två streck som jag vill ha med i jakt på rejäl jackpotskräll:
5 Pimpinette Face (3%) är en liten sak med viss fart. Lär ligga invändigt till upploppet
och sedan så ska det bli kul att se hur hon kan avsluta.
En häst som ofta kämpat mot bra årgångshästar.
9 Prins Alf (3%) tycker jag tillhör hästarna med viss hårdhet här. Loppet känns relativt svagt i det stora hela.
Plockade ju ner
3 Like Lightning (21%) vid senaste vinsten. Formkusken Claes Sjöström upp.
Jag offrar streck på dessa i jakten på att hänga av mig den stora massan av spelare.