Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-19, 10:44   #5
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Nja, det där är nog inte helt sant. Det är nog snarare så att en BP save% ligger på mellan 70-75% för servekanonerna på hardcourt.
Har ändrat i texten nu så att det är i underkant istället så ska förhoppningsvis ingen ha några problem med det.

Isner har räddat 87% av sina breakbollar denna säsongen.

Karlovic har räddat 81% av sina breakbollar denna säsongen.

Opelka har räddat 79% av sina breakbollar på ATP nivå i hela sin karriär på alla underlag.

Men vi kör på 69% så är det i underkant om något.

Jag får helt enkelt försöka vara lite mer noggrann i mina texter framöver så att det inte finns något att anmärka på. Det lär väl komma något litet oskyldigt fel i texterna ändå men det får man försöka överleva.

Trodde det framgick att det inte var någon fakta man skulle ta gift på utan var mer ett halvt höftskott med förklaring för att påvisa att det är oturligt att torska när det endast var 1 breakboll på hela setet. Jag kollade inte upp om det var 91%, 83.4% eller 74.9% för alla tusentals matcher som spelats genom åren.

Schysst att ni klev in och rede ut oredan, rätt ska vara rätt!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat