Ämne: V64 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-22, 10:27   #3
Caballus_Carnivores
 
Caballus_Carnivoress avatar
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 24
Sharp$: 61
Standard

Själv vill jag ha med 4 hästar i sista avd. PD är förstarankad, sedan Picasso Tilly med Tobbe i sulkyn. Dernäst Tempura som gått som en klocka på distansen. Tokdraget är Zätakicken som gick en km-tid på 15,3 på distansen 27/12-16 slutade då tvåa från spår 11, visserligen låg klass, men siffrorna ljuger inte.

I avd 4 ratas favoriten, inte gått lopp sedan 13/10 o stallet meddelar att blir ett passivt uppläg på UTC. Desutom första med skor på ett tag. Går själv på 5,4,3,6.

"12 Under The Counter (V64-4) är en mycket fin häst och jag tror att hon kommer att få ett bra år. I de få jobben hon gått hos mig har allt bara varit bra och visst är detta en intressant start. Jag vill dock att hon ska få ett snällt lopp då det kommer viktigare uppgifter framöver. Spår tolv är givetvis inte alls bra och det det blir ingen offensiv styrning - om jag får bestämma. Kapacitetmässigt duger hästen givetvis bra i detta gäng, men det kan strula från det här läget och någon given vinnare är hon knappast. Det var några månader sedan som hon startade och formen är knappast på topp, men vet vet, det kanske kan räcka ändå. I den senaste starten gick hon barfota fram, men i och med skotvånget blir det givetvis skor runt om denna gång. Jänkarvagn som vanligt är planen." - SV
Caballus_Carnivores är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat