Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-27, 21:22   #4
Lobo
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Nu var det inte det som var poängen, dessutom är jag ytterst tveksam kring om man med kunskap kan bli bättre än marknaden på Prix d'Amerique, precis som att jag inte tror man kan vara det på Grand Slam-finaler i tennis eller Premier League-matcher. Marknaderna är helt enkelt för effektiva.

Det man däremot kan tjäna pengar på är spelbolagens erbjudanden kopplat till den typen av event. Om jag t.ex. någonstans kan spela på att Bold Eagle INTE vinner till ett odds på t.ex. 2.7 och spelar på Unibet till oddset 1.55 att Bold Eagle ska vinna så är jag garanterad en förlust på ungefär en femma. Det motiverar väl att få ett Free Bet på 250 kr som har ett ungefärligt värde på 175-200 kr.
...
Citat:
1) Om du inte redan är kund registrerar du ett Unibet-konto och gör en insättning
2) Anmäl dig nedan när du är inloggad på ditt konto
3) Placera ett spel på minst 100 kr på Prix d’Amérique
4) Ditt Freebet på 250 kr blir krediterat senast måndag 30 januari kl 18.00 CET och är giltigt till 8 mars kl.23.59 CET.
5) Du kan se ditt Freebet i oddslobbyn från och med måndag 30 januari kl 18.00 CET och du använder det direkt i spelkupongen. Ditt freebet kan endast användas på travsport och är giltigt i 30 dagar från det att det har krediterats ditt konto.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat