Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-27, 23:00   #144
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12578

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har så småningom tänkt börja motivera mina spel här också, men orsaken till att jag inte gjort så hittills är att det helt enkelt inte funnits tid.

När man spelar så många spel och varje dag är det svårt att hinna med. Men några små rader om varje spel skall nog funka här i framtiden.

Några rader om dagens spel:

1.Toronto - Milwaukee, Tor -5

Krisen är total i Toronto efter 5 raka förluster, så motivationen i Toronto borde vara på topp, så man kommer antagligen att ge allt här. Man är också i stort skadefria. Det är också på hemmaplan som Toronto är som bäst.

Toronto: Hemma: 15-8, ATS, hemma: 13-9
Milwaukee: Borta: 8-13, ATS, borta: 7-14

2.Atlanta - Washington, Atl -3.5

Två jämnstarka lag här. Dock tycker jag att Washington kan vara i en s.k "letdown spot" efter den stora vinsten över Boston Celtics senast. Därtill är Atlanta relativt hemmastarka, 13-9 hittills. Man brukar också spela bra mot Eastern Conference lag, 7-3 hittills på de 10 senaste matcherna.
Washington är också bara 7-20 ATS på de senaste 27 bortamatcherna.

3.Monmouth -Quinnipac, under 159 p

Monmouth Hawks är ett försvarsinriktat lag på hemmaplan, och jag tycker att totalen är aningen lite för hög är.
Monmouth har på Ö/U hemma 3-5, och Quinnipac har 2-5 borta på Ö/U.
Snittscoren mellan dessa lag ligger på 66.90 för Monmouth och 71.50 på Quinnipac. Därav underspelet.

Som sagt, inte mycket till motivering kanske, men det här är vad jag tror jag kommer att hinna med!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+5), smak (+10)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-01-27 klockan 23:31.
maximalvinst är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat