Så här blev mitt bolagssystem:
1) 1,7,11 r3-1 (Ulf håller ledningen med 1 och håller dunderfavoriten i dödens. Bergh ger sig inte eftersom hans häst är bättre. Men Ulf har order att köra i ledningen. De kör loppet i halsen på 11 till 12 %)
2) 6,8,9,13,14 r4-2 (14 från springspår får direkt en bra position. Ojämna favoriten 13 tas lugnt från start och får det svettigt även om hon gynnas av brodd. 8 kan få ett vilsamt lopp och skrälla till 2,6 % med "Sonen" Nicklas Westerholm, som var framgångsrik igår. 9 är en stor urstark märr, som alltid understreckas med Pierre i jollen. 6 räknas tidigt från springspår med Ulf)
3) 5 r2-7 (allt talar för 5 Nahar. Han känner igen sin hemmabana och motståndarna vet han att han slår alla dar i veckan. Nahar har vässats inför denna "enkla" uppgift. Gynnas av brodd. Tas lugnt från start och bara krossar "ungdomarna")
4) 3,4,13,15 r14-2 (Tobbe trycker sig till ledningen med 3. 4 hoppar lika ofta som han vinner. Ove A är övermodig efter segern i V75-1 och pressar 6 till galopp från springspåret. 13 får en smakstart och vinner detta lopp. 15 är fältets bästa häst, men får tufft att plocka tilläggen på sprint)
5) 2,3,4,9,11 r6-12 (3 tränar bra och tar ledningen. Där körs han så länge lampan lyser. Nicklas kör 2 med stort självförtroende. 4 är säkert bland de tre för er som lirar V7. 9 vinner ofta - titta på senare video - och måste streckas. 11 blev ett lyxstreck)
6) 5,7 r10-2 (för oss som inte spikar 7 låses med 5. Han såg dunderfin ut senast och kom då från tre raka segrar - ett fynd till 11 %)
7) 3,4,6,9,11 r5-1 (här räcker nog 4,9 och 11. Men jag fick råd att strecka även 3, som sannolikt ger sig i ledningen på upploppet. TT har 6 bland a-hästarna och jag tar rygg på dem utan att begripa varför)
Kostar 1500:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|