Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-31, 22:16   #1
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2 tisdagsrekar!


Vi landar på 2-1 här på sharps igår vilket ger lite plus så det ska man vara nöjd med.

Cavaliers sviker ännu en gång ganska oväntat när man förlorar med 7 poäng mot Mavericks.

Grizzlies vinner dock busenkelt med 19 poäng mot Suns vilket ordnar vinst där.

Sedan så får vi in överspelsparlayen med dom köpta linorna, Over 197.5 i 76ers - Kings landar på 241 och Over 202.5 i Wolves - Magic landar på 216 efter OT så där hade vi lite tur!

Ganska intressant utbud idag anser jag och just idag blir det en lite kortare rek från min sida. Som vanligt har jag gått igenom allt som jag brukar för matcherna men håller texten lite kortare än vanligt:



Spel Nr1:

Wizards -2 @ 1.40
Hornets +8.5 @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 5 Units


Kort motivering:

Wizards spelar sin bästa basket för säsongen just nu då man har vunnit 8 av sina senaste 9 matcher, enda förlusten var med 1 poäng borta mot Pistons. På hemmaplan är man också ruskigt starka med sitt 19-6 record.

Knicks fortsätter ha en krisstämpel på sig och man är faktiskt 5-15 på sina senaste 20 matcher. På bortaplan är man urusla med 8-17 record. Knicks kommer även sakna sin viktige guard Derrick Rose till nattens match vilket är ett stort avbräck.

Lagen har redan mötts 2 gånger denna säsongen och Wizards har vunnit båda, senast den 20 januari då man vann med 3 poäng på bortaplan.

Wizards spelar lysande, är hemmastarka och ska enkelt kunna städa undan ett klent Knicks som sällan får till det på bortaplan.


--------------------------------------------------

Hornets vann med 22 poäng när lagen möttes den 19 januari och jag tror man ska ha goda chanser att vinna även idag igen. Hornets har några förluster i rad men det har antingen varit små förluster eller matcher mot riktigt bra lag där man torskat med 10 poäng. Blazers är inte alls på samma nivå och senaste vinsterna som Blazers tagit har alla varit med liten marginal.

Tycker man såg ganska klara tendenser är lagen möttes för ca 2 veckor sedan och det är att Hornets är det starkare laget vilket man också kan se på lagens record. Hornets har en defensiv som är bättre än Blazers och Walker + Batum kan spela bra defense för att stänga ner Blazers duktiga guards Lillard + McCollum.

Jag tror det är bra skrällchanser för Hornets här och gillar verkligen detta uppköpta hcp:et!




Spel Nr2:

Nuggets -3 @ 2.17 (sbobet) ... Insats: 5 Units

Kort motivering:

Även dessa lagen möttes nyligen när Nuggets vann med 6 poäng på bortaplan. Sedan dess har Lakers spelat uselt och har 3 raka förluster där man inte alls fått det att stämma offensivt då man gjort 88, 98 oc 72 poäng framåt. Nuggets har å andra sidan har en offensiv som är grym för stunden med 10 raka matcher då man gjort 100+ och man har också vunnit 7 av dessa 10 matcherna. Tycker det är klar fördel Nuggets i denna matchupen och denna linan känns generöst satt då Lakers är långt ifrån toppformen nu men Nuggets spelar riktigt bra!



Ha en härlig kväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+5), Yoast (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat