Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-03, 14:57   #160
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12142

Sportsbetting
Stats: 149 - 119 - 1
ROI: 117.14%
Vinstprocent: 55.60%

Standard

Spel 3.2


Spelen idag kommer att läggas till i detta inlägg. Skriver när jag är klar för idag. Några saker innan dagens spel:

1.NBA-simulatorn
Tänkte nämna några saker här. Egentligen kan jag inte rekommendera någon att spela blint efter denna simulator. Alla får förstås göra som de vill, men mitt huvudsyfte här är att testa dess slagkraftighet och använda den som stöd till den övriga handicappingen. Fastän resultaten verkar lovande så är detta endast enligt uppdaterad statistik, inga mänskliga faktorer är involverade överhuvudtaget. Så när jag väljer ut mina dagens spel kan det hända att jag går emot simulatorn också så klart. Mycket annat skall också stämma. T.ex igår med Spurs - 76ers i NBA. Simulatorn sa att Spurs skulle vinna med ca 18 poäng och totalen skulle gå under. Det var inte endast därför jag spelade så utan också pga faktorer som jag nämnde i gårdagens inlägg. Simulatorn kommer jag nog att använda mig av här framöver, och tror att den kommer att vara till hjälp.

2.Fotbollstripplar (prenumeration)
Som jag skrev igår så prenumererar jag på fotbollstripplar från och med nu. Orsaken till att jag inte motiverar spelen här är att tjänsten ej kommenterar dessa spel heller, så jag ryggar dem blint. Dålig start igår dock, men detta måste också ses långsiktigt.


Lite bättre dag igår, 4-1 med dagens spel, NBA simulatorn 2-1, och fotbollstrippeln förlorade.


Dagens spel:

Fotbollstrippel 3.2, ö 1.5 mål

1.England - Championship
Wigan - Sheffield Wednesday, ö 1.5 mål Kl 20:45, odds 1.44

2.Belgien - Jupiler League
Lokeren - Anderlecht, ö 1.5 mål Kl 20:30, odds 1.27

3.Tyskland - Bundesliga
Hamburger - Bayern Leverkusen, ö 1.5 mål Kl 20:30 odds: 1.31

Totalt odds: 2.40 (Unibet)



Dagens spel(amerika):

1.NCAAB
Davidson - Rhode Island: Rhode Island ML odds: 2.10 (Unibet)

Säsongen för dessa två lag började hoppfullt, men ingen av dessa har riktigt nått upp till förväntningarna.
Rhode Island startade som rankad top 25. Man vann en stor match mot Cincinnati i november, man har förlorat tighta bortamatcher mot Valparaiso, Providence och Houston. Man har också förlorat Conference matcher mot Dayton, LaSalle och Richmond. Alla dessa förluster utom den mot LaSalle är "okej" förluster. Rhode Island har fortfarande möjlighet på en NCAA Tournament plats, men då krävs det vinster.
Davidsons resultat har varit liknande. Förluster mot Clemson, North Carolina samt Kansas. Den värsta katastrofförlusten kom mot ett uruselt Fordham på hemmaplan.
Ska jag välja sida här så går jag med det enligt mej mycket bättre laget, Rhode Island. De har också någonting att spela för så motivationen borde vara hög. Linan ligger på +2.5 för Rhode Island, men jag tror dock att de vinner denna match straight up. Det här är ganska jämna lag, men Rhode Island har spelat tight och bättre mot sina bättre motståndare än Davidson. Oddset 1.84 på +2.5 för Rhode Island smakar inte riktigt, så därför kör jag på Rhode Island ML istället till oddset 2.10.


2.NBA
Portland - Dallas: över 205.5 p odds: 1.91 (Unibet)

Jag tycker att linan här på 205.5 är alltför låg. Orsaken till detta tror jag ligger i att Mavericks denna säsong varit ett bra underspel. Jag ser dock värde i överspelet här, eftersom Mavs lowscoring matcher mycket berott på att man haft mycket skadeproblem.
Men vartefter Mavs blivit friskare har också poängen börjat trilla in. Mavericks är också heta just nu. Man har gjort 103 poäng eller mer i 6 av de senaste 7 matcherna. Portland å sin sida har snittat 114 poäng på de senaste 5 matcherna. Portland har också släppt till 109 poäng eller mer i 5 av de senaste 7 hemmamatcherna. Mavericks släpper till 103 poäng i snitt på bortaplan.
Med ett utvilat Portland som får diktera och bestämma farten hemma och med ett hett Mavs som allt eftersom börjat göra mer poäng tror jag vi får se en highscoring match inatt.



Det var alla matcher idag!!!!
Återkommer ännu ikväll med NBA-simuleringen!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+3), Magge78 (+5), CalPrim (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-02-03 klockan 17:10.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat