Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-04, 12:19   #163
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4.2

2-0 igår med american sports, NBA-simulatorn gav 1-2 med de som jag hann med + att forbollstrippeln förlorade. Jag kommer att fylla på här under dagen.

Dagens spel:

Fotbollstrippel 4.2:

1.England - Championship
Newcastle - Derby, ö1.5 mål Kl 16:00 odds: 1.35

2.Belgien - Jupiler League
St.Liege - Kortrijk, ö1.5 mål Kl 18:00 odds: 1.21

3.Tyskland - Bundesliga
FC Köln - Wolfsburg, ö1.5 mål Kl 15:30 odds: 1.33

Totalt odds: 2.17 (Unibet)

Dagens spel (amerika):

1.NCAAB
Creighton - Xavier: Creighton -3.5 Kl 21:00 Odds: 1.92 (Unibet)

Det tog några matcher för Creighton att hitta rytmen igen efter att man förlorat Mo Watson Jr (skada). Ersättaren Davion Mintz har nu testats och kommit in i hetluften, och det såg bra ut senast mot Butler, som man vann över. Spelare som Tyler Clement och Justin Patton såg bekväma ut, så det börjar se ut som Creighton börjar hitta tillbaka igen. Positivt är också att guarden Marcus Foster sett väldigt het ut, och snittat 18 poäng per match.

Läget i Xavier då? Man håller just nu på att anpassa sig till att ha förlorat sin All-star spelare Edmond Sumner, som är skadad och borta resten av säsongen. Sumner snittade 15 poäng per match och stod för 105 assists. Han var ungefär lika viktig för Xavier som Watson Jr var för Creighton.

Xavier är 1-6 ATS på de sju senaste matcherna, och 0-4 de 4 senaste. Creighton å sin sida är 6-0 ATS på de sex senaste och är 42-20-1 ATS på sina 63 senaste matcher.
Creighton är dessutom ett av de bästa hemmalagen i ligan. Jag har svårt att se Xavier hänga med här. Med Xaviers senaste skada och Creighton hemmaresultat, tror jag Creighton tar en relativt enkel seger här. Därav Creighton -3.5.

2.NCAAB
Cincinnati - Connecticut: Connecticut +13.5 Odds: 1.96 (Unibet) Kl 22:00

Jag gillar skarpt värdet här på Connecticut, som en 10+ underdog mot Cincinnati. De här två skolorna har en historia av riktiga tungmöten och showdowns in i det sista. 11 av de 12 senaste matcherna mellan dessa har avgjorts med 7 poäng eller mindre.
Jag tycker att Cincinnati får allt för mycket respekt här, beroende på att de har vunnit 13 raka matcher och 9-0 i AAC. Ärligt talat så har Connecticut inte det bästa laget detta år, 10-11 totalt . Men Connecticut har på senare tid spelat mycket bra. De har vunnit 5 av de senaste 7 matcherna.
Dessutom är Cincinnati bara 13-27 ATS i de senaste 40 som hemmafavoriter med 12.5 - 15 poäng.
En sak som jag verkligen gillar här med Connecticut är att de alltid verkar vara redo och motiverade när de spelar mot Cincinnati. Connecticut är 8-3 ATS mot Cincinnati.
Så +13.5 till oddset 1.96 är taget!!!

3.NBA
Utah - Charlotte: Utah -7.5 Odds: 1.91 (Unibet) Kl 03:00

Charlotte är i ett tufft läge just nu. Man är urusla på bortaplan, och har under Kemba Walker haft svårt att göra poäng. Och det är när de är skadefria och friska. Charlotte är långt ifrån skadefria just nu, hela 6 spelare är osäkra inför kvällens match. Det är tredje raka bortamatchen för Charlotte mot ett utvilat Utah som är i action för andra gången på 7 dagar. Utah har ligans bästa försvar, så jag har svårt att se Charlotte fixa detta.
Kemba Walker, Ramon Sessions och Cody Zeller är alla tveksamma inför kvällens match mot Utah. Vidare är också Nicolas Batum, Jeremy Lamb samt Miles Plumlee osäkra för Charlotte.
En faktor här är att Charlotte är 1-11 denna säsong utan Cody Zeller spelbar.
Charlotte kommer att starta med Frank Kaminsky i mitten mot Utahs Rudy Gobert. Gobert i Utah må vara en underskattad spelare, detta är en bra spelare. Han leder ligan i antalet blocks, andra i field goal percentage, och femte i rebounding.
Charlotte är 4-11-1 ATS på de 16 senaste bortamatcherna. Utah är också ute efter revansch från förlusten tidigare denna säsong. Utgående från läget i Charlotte med alla osäkra kort samt Utahs revanschlusta ser jag inte hur Charlotte skall hänga med här.

NBA-simulation 4.2

Atlanta - Orlando: 108 - 106 (över 209)

Indiana - Detroit: 107 - 104 (över 210.5)

Washington - New Orleans: 112 - 108 (över 216.5)

Miami - Philadelphia: 108 - 102 (över 209)

NY Knicks - Cleveland: 109 - 111 (över 218)

Minnesota - Memphis: 105 - 108 (över 203)

Phoenix - Milwaukee: 110 - 108 (under 220.5)

San Antonio - Denver: 111 - 109 (under 223)

Utah - Charlotte: 105 - 101 (över 196.5)

Sacramento - Golden State: 104 - 115 (under 225.5)

Detta var alla spel idag!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-02-04 klockan 21:55.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat